Garraf 29 empreses i entitats estan interessades a adherir-se a la CETS

La Carta Europea de Turisme Sostenible (CETS) i les empreses turístiques del Garraf

20/03/2020

El 2020 es va iniciar la segona fase de la Carta Europea de Turisme Sostenible (CETS) als parcs del Garraf, d'Olèrdola i del Foix, una 2a fase que ha de permetre a les empreses de turisme adherir-se al projecte.

El dimecres 11 de març la sala multimèdia de l'Institut Municipal d'Estudis i Treball (IMET), de Vilanova i al Geltrú, va acollir en dos torns (matí i tarda) representants de 29 empreses i entitats interessades a adherir-se a la CETS.

Durant la trobada, es va lliurar tota la documentació i es va explicar a les empreses com tramitar les subvencions per tal que puguin gaudir d’aquest ajut econòmic.

La sessió es va adreçar als responsables d'allotjaments, d'allotjaments amb activitats, restaurants, empreses agroalimentàries o d'artesania amb servei de visita, empreses de turisme actiu, oficines i punts d’informació turística i museus.

Turisme sostenible als espais naturals

Els parcs del Garraf, d'Olèrdola i del Foix treballen des de l'any 2016 en el projecte de la Carta Europea de Turisme Sostenible, projecte impulsat per la Federació Europarc que té com a objectiu que els municipis ubicats en espais naturals protegits disposin d'una estratègia per consolidar el turisme sostenible en el territori.

En la pàgina web Turisme sostenible als espais naturals podreu consultar tota la informació.

Categoria: Garraf, ODS, general,