Investigadors xinesos i francesos visiten el Parc del Garraf
Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals
Categoria: Garraf, Biodiversitat, fauna, vertebrats, mamífers, hàbitats, Divulgació, general,
Laurant Dacheux i Dongsheng Luo. Autor: XPN
El dimarts 17 de juliol van visitar el Parc del Garraf els investigadors Dongsheng Luo de l’Institut Wuhan de Virologia (Xina) i Laurant Dacheux de l’Institut Pasteur de París (França). L’objectiu de la visita va ser conèixer els treballs quiropterològics que l’equip del Dr. Jordi Serra-Cobo fa al Parc.
Durant la seva visita, van aprendre les tècniques d’obtenció i preparació de mostres per a posteriors estudis epidemiològics. Se’ls va explicar la importància ecològica que té el Parc per als quiròpters i la necessitat d’emprar tècniques poc invasives per tal de conservar les colònies de ratpenats.
Als dos investigadors els va interessar molt l’entorn natural del Parc, el qual van trobar diferent dels llocs on acostumen a treballar. La presència d’investigadors estrangers contribueix a la difusió de les tasques de recerca i conservació que promou la direcció del Parc del Garraf i al coneixement del Parc fora de les nostres fronteres.
Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals
Categoria: Garraf, Biodiversitat, fauna, vertebrats, mamífers, hàbitats, Divulgació, general,
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat