Poesia als parcs. Lletres i paisatges arriba al Parc del Garraf
Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals
Categoria: Poesia als Parcs, Foix, Garraf, Xarxa de Parcs Naturals, Poesia als parcs, Viu el parc, general,
Lluís Calvo al recital del 2015. Autor: XPN
Després del recital del diumenge, 9 d'octubre, a Sant Feliuet de Savassona (dins l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona), poc a poc arribem a la fi del cicle 'Poesia als parcs. Lletres i paisatge 2016' i ja només queden dos recitals, el del Parc del Garraf (diumenge, 13 de novembre) i el del Parc del Foix (diumenge, 27 de novembre).
El proper diumenge, 13 de novembre, podreu escoltar Francesc Parcerisas al Centre Cívic El Roure (Begues). Vegeu els detalls del recital:
Parc del Garraf
Diumenge, 13 de novembre, 12 h
Centre Cívic El Roure. Av. de Sitges, 14, Begues
Francesc Parcerisas, veu. Tast de vi per a tots els assistents. En col·laboració amb el programa Parc a taula.
Finalment, el diumenge 27 de novembre el Parc del Foix serà l'espai escollit on es clourà el cicle d'enguany.
Parc del Foix
Diumenge, 27 de novembre, 12 h
Plaça del Castell. Castellet i la Gornal
"Conjur per mirar d'aprovar sense estudiar i altres poemes que fan servei", recital familiar. Jordina Biosca, veu, i Mauricio Molina, música. Si plou, l'acte es farà a l'Oficina del Parc del Foix (c. del Castell, 31, Castellet i la Gornal).
Descarregueu-vos el programa complet d'enguany a l'enllaç següent.
Poesia als parcs. Lletres i paisatges és una iniciativa de la Diputació de Barcelona que compta amb el suport de la Institució de les Lletres Catalanes i s'emmarca dins el programa cultural Viu el parc de la Xarxa de Parcs Naturals. Actualment, Tramoia Cultura coordina el cicle.
Des de l'any 2004, aquest cicle ajuda a difondre la poesia com una expressió artística lligada a la natura i, especialment, als espais protegits de la Xarxa de Parcs Naturals i d'altres de fora de Catalunya. A més a més del canal Youtube, podeu trobar tota la informació a la pàgina web i al Facebook de Poesia als parcs.
Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals
Categoria: Poesia als Parcs, Foix, Garraf, Xarxa de Parcs Naturals, Poesia als parcs, Viu el parc, general,
Per protegir la teva intimitat, abans de continuar volem assegurar-nos que saps que, tant nosaltres com els nostres col·laboradors, utilitzem algunes “cookies” a la web per a facilitar-te l’ús: