Garraf Del 7 de gener al 28 de febrer amb motiu de la portada d'aigua d'ATLL

Queda tallada per obres la carretera entre Olivella i Plana Novella

10/01/2019
A causa de les obres de portada d’aigua d’ATLL, durant els mesos de gener i febrer queda tallat completament el camí d’accés a la Plana Novella des del nucli d’Olivella (creuament amb la carretera BV-2111) fins al trencant del camí de la Plana Novella amb el camí del Parc i el carrer de Mestral . El tancament afecta tant als vehicles motoritzats com als no motoritzats (bicicletes).

El període de tancament és del 7 de  gener fins al 28 de febrer. L’accés queda tancat per a tots els vehicles, tant motoritzats com no motoritzat (bicicletes) des d’Olivella fins a la Plana Novella.

Durant el mes de gener, l’accés a l'Escola de Natura Can Grau i a l’Observatori Astronòmic del Parc del Garraf es pot fer des de la Plana Novella i, durant el mes de febrer, des d’Olivella.

Els desviaments alternatius des de la Plana Novella són els següents:

· Carrer de Migjorn i seguir pel camí de Can Camps.

· Carrer de Migjorn i seguir pel camí de Sitges a la Plana Novella.

· Camí del Parc del Garraf, en direcció a Olesa de Bonesvalls.

· Carretera de Castelldefels en direcció a la urbanització Rat-Penat.

Es demana màxima prudència en la circulació per aquestes vies alternatives. Disculpeu les molèsties.

Font de la informació: Ajuntament d'Olivella

Categoria: Garraf, general,