Guilleries-Savassona Aconsegueix aquest segell de qualitat turística per onzena vegada

El Centre d'Informació de Sant Julià de Vilatorta renova el distintiu SICTED

16/01/2017

Seixanta empreses i serveis turístics de la comarca d’Osona han renovat el distintiu SICTED (Sistema Integral de Qualitat Turística en Destinació), entre elles el Centre d'Informació de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona a Sant Julià de Vilatorta, que revalida el distintiu per onzena vegada consecutiva. Igualment, també l'ha renovat el Centre d'Informació de Folgueroles.

El SICTED (Sistema Integral de Qualitat Turística en Destinació) és un sistema de gestió de la qualitat en una destinació turística que atorga la Secretaria d'Estat, Comerç i Turisme del Ministeri d'Economia i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies.

L'aportació clau d'aquest sistema és la presa de consciència integral de destí, i la identificació d'objectius comuns per tots els agents implicats, públics i privats, turístics i no turístics. Aquesta línia afavoreix el disseny, la planificació, l'execució i la mediació de resultats d'accions integrals que harmonitzen els nivells de qualitat dels serveis i productes que consumeix el turista, de la mateixa imatge d'aquest i, en definitiva, de la percepció del visitant respecte la destinació.

És, per tant, una molt bona notícia la renovació d'aquesta acreditació per part del Centre d'Informació de Sant Julià de Vilatorta i del Centre d'Informació de Folgueroles.

Trobareu més informació, horaris i serveis dels centres d'informació de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona a l'enllaç següent

Font de la informació: Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta i XPN

Categoria: Guilleries-Savassona, SICTED, general,