Guilleries-Savassona Es va elegir nou president i vicepresident del Consorci

Se celebra l'Assemblea General del Consorci de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona

20/11/2019

El 23 d’octubre a les 18 h a l’Oficina de l’Espai Natural de les Guilleries-Savassona, a Vilanova de Sau, es va celebrar l’Assemblea General del Consorci, amb la participació dels representants de tots els ens que la conformen.

Aquesta Assemblea era la primera que es realitzava després de les eleccions municipals del mes de maig i va servir per presentar els nous vocals representants de les administracions consorciades (Diputació de Barcelona i ajuntaments). En alguns casos, eren membres electes nous i, en d’altres, eren els mateixos representants del mandat anterior.

L’ordre del dia tenia com a primers punts la constitució de l’Assemblea General del Consorci i l’elecció del nou president i vicepresident. Ocupa la presidència en Joan Riera Comellas, alcalde de Vilanova de Sau, i la vicepresidència, en Josep Tarín Canales, diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d’Incendis Forestals de la Diputació de Barcelona.

Així mateix, a l’Assemblea es van aprovar diverses resolucions de presidència i de gerència, es van triar les fotografies guanyadores del concurs d’Instagram de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona realitzat durant l’estiu, es va aprovar la resolució de les subvencions de l’Espai Natural (convocatòria 2019), es va presentar l’informe de gestió del darrer trimestre i es va aprovar una moció de suport a en Xavier Buigas i Llobet.

Categoria: Guilleries-Savassona, general,