Litoral El termini per participar en l'elecció del premi del públic finalitza a les 23.55 h del diumenge 11 de novembre

Ja es coneixen els premis del jurat del 10è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral

01/11/2018

El dimarts 30 d'octubre el jurat del 10è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral es va reunir a l'Oficina del Parcs, Masia Can Magarola, per escollir les fotografies guanyadores dels premis del jurat d’aquesta edició.

El resultat de la votació ha estat el següent:

1r premi: «Junts dins la boira», de Xavier Rafanell Jacas.

2n premi: «Núvols i estels a Sant Mateu», de Pere Arnal Gabarró.

3r premi: «Papallona de l'arboç», de Josep Gratacòs Bau.

Podeu veure-les en aquest enllaç.

Premi del públic

El termini per participar a l'elecció de la fotografia guanyadora del premi del públic (aquella que compti amb més «M'agrada») finalitzarà a les 23.55 h del diumenge 11 de novembre. Passegeu-vos per l'Àlbum d'imatges i feu-hi «M'agrada»!

D'acord amb les bases del concurs, una mateixa persona no podrà rebre més d'un premi.

L'acte va tenir lloc a l'Oficina del Parc, a la Masia Can Magarola d'Alella i el jurat va estar format per membres del cos de jurats de la Federació Catalana de Fotografia i personal tècnic del Consorci.

Categoria: Educació ambiental, Litoral, Educació ambiental, general,