Litoral El concert formava part del cicle Parcs en concert i de les Vetlles d'estiu

The Bird Yellow i Mar Grimalt omplen el parc de Can Rafart de Vilassar de Dalt amb la seva música

26/07/2023

Aquest 2023, el cicle Parcs en concert va obrir una convocatòria artística per cercar propostes joves i emergents. De les més de vuitanta respostes rebudes, se’n van escollir dues, una d’elles la de la cantautora mallorquina Mar Grimalt. El divendres 21 de juliol, davant d'unes 120 persones, va ser ella l’encarregada d’obrir el concert a Vilassar de Dalt, municipi del Parc de la Serralada Litoral. El concert va continuar amb The Bird Yellow i les seves sonoritats properes a l'indie. El cicle torna el 17 de setembre amb Ölivia Musyk i Robert Poch, al Parc del Castell de Montesquiu.

Mar Grimalt va presentar un projecte inèdit, amb peces pròpies i d’altres inspirades en poesia contemporània. La seva veu mediterrània va estar acompanyada de la guitarra i el pandero i va transportar el públic a l’arrel de la música catalana. Amb aquest concert presentava el seu primer treball discogràfic Espurnes i coralls (Microscopi, 2023).

A continuació, va ser el torn de The Bird Yellow, nom artístic del cantautor barceloní Gerard Vidal, qui va aconseguir encisar i seduir els assistents amb el seu estil intimista i proper a les sonoritats de l'indie. En aquest concert en solitari presentava alguns dels temes del seu darrer disc I Always Cry For You Like Pink Honey Rain (Vida Records, 2022).

Unes 120 persones van omplir l’era de la Masia de Can Rafart, a Vilassar de Dalt. Els assistents van poder gaudir abans del concert d’una visita guiada pel municipi mil·lenari a càrrec de l’empresa Ineditours i, posteriorment, d’una degustació de vins i productes locals a càrrec de l’empresa local Can 600. L’acte s’incloïa, a més, dins el cicle Vetlles d’estiu, que organitza l’Ajuntament de Vilassar de Dalt.

Tots els concerts de Parcs en concert són gratuïts. La programació es pot consultar en aquest enllaç a la web​​​.​​​​​​​

Font de la informació: Neandertal Records

Categoria: Educació ambiental, Litoral, Educació ambiental, Educació ambiental,

Parcs en concertParcs en concert