Marina A la Biblioteca Pompeu Fabra

L'exposició 'Parc de la Serralada de Marina', a Mataró

31/05/2019

En el marc de les activitats organitzades dins la Setmana de la Natura, la mostra itinerant 'Parc de la Serralada de Marina' estarà instal·lada a la Biblioteca Pompeu Fabra de Mataró fins al 17 de juny.

El fil conductor de la mostra és el personatge de la Marina, una jove laietana del poblat ibèric de les Maleses, i la mostra consta d’una desena de plafons de fusta natural amb una quarantena d'il·lustracions de flora i fauna, obra d’Agnès Perelló.

"Parc de la Serralada de Marina" també incorpora diversos elements entre els quals destaquen les il·lustracions naturalistes i els elements interactius senzills i efectius. L'exposició sensibilitza la població dels diversos municipis del Parc de la Serralada de Marina i els seus visitants de la importància de conservar els ecosistemes i promoure les activitats respectuoses amb el medi.

Visiteu-la fins al 17 de juny a la Biblioteca Pompeu Fabra de Mataró (pl. d'Occitània, s/n), de Mataró. Per a més informació (calendari, horaris, etc.), consulteu aquest enllaç.

Itinerància arreu dels municipis

L’exposició “Parc de la Serralada de Marina” s’ha pogut veure fins ara a la Biblioteca Can Baratau de Tiana, l'Institut Terra Roja de Santa Coloma de Gramenet, la Biblioteca de Tordera, la Biblioteca Can Peixauet de Santa Coloma de Gramenet, la Biblioteca Joan Corominas del Masnou, la Biblioteca Can Llaurador de Teià, la Biblioteca de Cabrils, l’Espai Natura Fundació Sabadell, l'IES Pompeu Fabra de Badalona, la Biblioteca Sant Adrià Besòs, la Biblioteca Central Urbana Can Casacuberta (Badalona), Ecometròpoli. Centre d’Educació Ambiental i Punt d’Informació del Parc (Santa Coloma de Gramenet), l’Escola de Natura Angeleta Ferrer a Can Miravitges (Badalona), el Centre d'Estudis del Barcelonès Nord (Santa Coloma de Gramenet), l'Oficina de Turisme de Badalona i diversos centres educatius dels municipis que conformen el Parc.

Descarregueu-vos el tríptic de l'exposició.

Setmana de la Natura 2019

La Setmana de la Natura està organitzada per la Xarxa per a la Conservació de la Natura (Xarxa de Custòdia del Territori - XCT i la Xarxa de Voluntariat Ambiental de Catalunya - XVAC), entitat ambiental dedicada a la conservació de la natura i a la implicació de la societat en aquesta. La iniciativa compta amb la col·laboració del Departament de Territori i Sostenibilitat i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, la Xarxa de Parcs Naturals i la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.

Categoria: Educació ambiental, Marina, Educació ambiental, Educació ambiental, Dia Europeu dels Parcs, general,