Marina Les fotografies s'exposaran a la Biblioteca Elisenda de Montcada fins al 29 de juliol

S'entreguen els premis del 3r Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina

23/06/2016

Eulàlia Goberna, de Premià de Mar, ha rebut el premi a millor fotografia de flora i/o fauna del tercer Concurs de Fotografia de la Serralada de Marina, amb la imatge 'Atrapada', presa a prop del Rocar, a Tiana. El fotògraf sabadellenc Txema Lacunza, per la seva part, ha guanyat el premi a millor fotografia de patrimoni, amb 'Ermita de Sant Climent', presa a l'entorn d'aquest temple, situat al Turó de Sant Climent, i també ha estat guardonat a la categoria de millor fotografia de paisatge amb la imatge '4 árboles', presa al camí de Santa Coloma de Gramenet, al poblat ibèric de Puig Castellar. Els autors van rebre 200 euros per cada una de les fotografies premiades en aquesta 3a edició del concurs.

L'acte d'entrega dels reconeixements, celebrat el dilluns 20 de juny a la tarda a la Biblioteca Elisenda de Montcada i Reixac, va comptar amb la presència de la regidora de Cultura i Patrimoni, Mónica Martínez, del president de l'AFOTMiR, Cosme Oriol, i la directora del Parc de la Serralada de Marina, Cinta Pérez.

La regidora de Cultura i Patrimoni, Mónica Martínez, ha agraït "la bona participació que enguany ha reunit prop de 200 fotografies" i ha recordat  que "el certamen està organitzat conjuntament entre l'Ajuntament de Montcada i Reixac, el Centre de Documentació de la Serralada de Marina i amb la col·laboració de l'AFOTMiR".

En aquest sentit, la directora del Parc de la Serralada de Marina, Cinta Pérez, ha destacat que "el concurs de fotografia pretén mostrar la riquesa de la Serralada de Marina des del punt de vista ambiental, paisatgístic i ecològic i vol que tothom conegui els valors i els atractius d'aquest espai natural".

L'exposició de les fotografies guanyadores i finalistes estarà oberta al públic a la Biblioteca Elisenda de Montcada i Reixac fins al 29 de juliol. De fet, aquesta biblioteca és, des de fa tres anys, la seu del Centre de Documentació del Parc de la Serralada de Marina.

Torneu a gaudir de les fotografies guanyadores a l'àlbum imatges guardonades i recordeu que totes les fotografies presentades es poden veure al Facebook del Parc de la Serralada de Marina, on s'han anat publicant al llarg del desenvolupament del concurs.

El Concurs de fotografia digital del Parc de la Serralada de Marina està organitzat per l'Ajuntament de Montcada i Reixac. Regidoria de Cultura i Patrimoni, el Centre de Documentació del Parc de la Serralada de Marina i la Biblioteca Elisenda de Montcada amb la col·laboració de l'Agrupació Fotogràfica de Montcada i Reixac (AFOTMiR). Compta amb el patrocini de la Diputació de Barcelona i el Parc de la Serralada de Marina.

Font de la informació: Ajuntament de Montcada i Reixac

Categoria: Marina, general,