Montesquiu Han actuat Guillem Ramisa, Joana Serrat, La Riverter i Maria Jaume

La música torna a sonar al castell de Montesquiu i al castell de Besora en una edició que confirma el festival Música a la gespa com a proposta de primavera

Festival Música a la gespa. Notes de primavera.<br />Autor: XPN

Festival Música a la gespa. Notes de primavera.
Autor: XPN

30/05/2022

Guillem Ramisa, Joana Serrat, La Riverter i Maria Jaume han posat les notes al festival Música a la gespa. Notes de primavera, als jardins del castell de Montesquiu i, aquest any també, al castell de Besora, els diumenges de maig.​​​​​​​ Els diversos espectacles han atret unes tres-centes persones en cada ocasió, en un format concert vermut molt tranquil i agradable.

Música a la gespa és un festival serè en un entorn privilegiat, un lloc ideal per gaudir de la música de forma tranquil·la, des de la gespa. Aquest festival es va transformar amb la pandèmia i es reafirma com a cicle de música de primavera als jardins del castell de Montesquiu, per això, aquest 2022 el subtítol del festival ha estat Notes de primavera, seguint la línia del cicle Notes a la Cabanya que es fa a la tardor.

Els diumenges 8, 15 i 29 de maig a les 12 h, els jardins s’han omplert d’unes tres-centes persones en cada ocasió, que s’han acostat a aquest entorn verd i tranquil per gaudir d’un concert vermut. En Guillem Ramisa, la Joana Serrat i la Maria Jaume, amb els seus respectius grups, van delectar el públic amb les seves propostes musicals. Els artistes es van fusionar amb l’entorn i amb la gent tot deixant un regust de bona experiència al públic i a l’organització que anima a continuar amb aquesta programació en el futur.

Tot això acompanyats de bar l’Animal que, com en les últimes edicions, ha complementat el concert amb el seu impecable servei de vermuteria i bar.

Per la seva banda, el diumenge 22 de maig, en un lloc tan simbòlic per al territori del Bisaura com és el turó del castell de Besora, la banda manlleuenca La Riverter va amenitzar la ja tradicional jornada cultural, festiva i de germanor que va aplegar en aquesta ocasió prop d’un centenar de persones a dalt del castell. Com sempre, la proposta va comptar amb l’estreta col·laboració de l’Ajuntament de Santa Maria de Besora i els Amics del Bisaura.​​​​​​​

Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: Educació ambiental, Montesquiu, Educació ambiental, Educació ambiental,