Montnegre-Corredor Activitats fins al 15 d'octubre

En marxa la III Setmana del Bosc

08/10/2017

Del 4 al 15 d'octubre, podeu gaudir de les diverses propostes que ofereix la III Setmana del Bosc. Entre d’altres, emplaçament diversos de la ciutat de Sant Celoni acolliran xerrades, concerts, exposicions, passejades familiars, jornades tècniques, visites guiades, gastronomia i la Fira del bosc.

El bosc és el comú denominador de la història i del territori de les diverses entitats que fan possible la III Setmana del Bosc. Per aquest motiu, amb aquesta iniciativa pretenen posar-lo de nou en valor i apropar-hi la ciutadania mitjançant activitats tan diverses com passejades familiars, visites comentades, teatre, un concurs a Instagram (imatges relacionades amb el bosc amb l'etiqueta #BoscSantCeloni), sessions d’explicacontes, presentacions de llibres, marxes...

Consulteu tota la programació en aquest enllaç. Us hi esperem!

La III Setmana del Bosc està organitzada per l’Ajuntament de Sant Celoni, el Cercle Econòmic i Social del Baix Montseny, l’Associació de Propietaris del Montnegre i Corredor i l’Institut Ciència i Tecnologia de la UAB.

Més informació a la pàgina de Facebook i al canal de Twitter de la III Setmana del Bosc.

Font de la informació: Ajuntament de Sant Celoni

Categoria: Educació ambiental, Educació ambiental, Montnegre-Corredor, Biodiversitat, flora, Divulgació, Exposicions, Ponències, hàbitats, Educació ambiental, general,