Montseny
Recull les notícies publicades durant els darrers tres mesos

Ja podeu consultar el 4t butlletí de notícies del projecte Life Tritó Montseny

$urlFileEntry

Capçalera del 4t butlletí. Autor: Life Tritó Montseny

27/01/2020

El 4t butlletí digital recull les novetats del projecte Life Tritó Montseny i té una periodicitat trimestral. S'edita en català, castellà i anglès.

El darrer butlletí recull les novetats del projecte ocorregudes durant els darrers tres mesos. Entre d'altres, hi trobareu aplegades les notícies sobre la presència del Life Tritó Montseny, xerrades a Masia Mariona i jornades, el 4t taller de reintroduccio, presentacions, participacions a congressos i un treball en xarxa al Parc Natural del Montseny. També hi podreu llegir una notícia sobre el reportatge fotogràfic d'Iñaki Relanzón.

Per poder consultar aquestes i la resta de novetats, també podeu visitar la pàgina web del projecte (apartat "Evolució") i l'històric dels butlletins.

El butlletí s'edita en format digital i s'envia, trimestralment, a totes les persones vinculades o interessades en el projecte Life Tritó Montseny. Si esteu interessats a rebre'l, subscriviu-vos-hi en aquest enllaç. Podeu triar l'idioma en el qual el voleu rebre: català, castellà o anglès.

Font de la informació: Life Tritó Montseny

Categoria: Montseny, Webs i butlletins digitals, Paisatge, Biodiversitat, Hidrologia, fauna, vertebrats, amfibis, hàbitats, Normativa, Planificació i avaluació, Recerca i seguiment, Gestió del medi, Divulgació, Webs, Publicacions, ODS,