Montseny Les activitats del programa Viu el parc als municipis continuen fins novembre

La gran festa Matinal Viu el parc al Parc Natural del Montseny recupera la normalitat després de la pandèmia i tanca les activitats centrals

21/09/2022

Més de 250 persones es van aplegar el diumenge 18 de setembre per gaudir de les activitats i propostes de la Matinal Viu el parc del Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny. Com ja és tradició, aquesta festa del se celebra al voltant de Sant Martí del Brull i, des de fa uns anys, conviu amb la Fira de la mel ecològica i artesans del Montseny. Ara, les activitats Viu el parc als municipis continuen fins setembre, amb concerts, espectacles, tallers i conferències.

Durant tota la Matinal Viu el parc i la IX Fira de la mel ecològica i artesans del Montseny va fer un dia amb una temperatura excel·lent, que va permetre gaudir encara més de les diverses activitats programades i de la jornada tècnica, tallers i venda de productes ecològics certificats al voltant de la Fira de la mel.

En arribar, les famílies es trobaven amb el fantàstic parc de jocs Cirkomotik, un espai de circ basat en les tècniques de circ i psicomotricitat. Per la seva banda, Talleretcraft els proposava un taller participatiu familiar en què es podia fer un banderí a partir de tampons per estampar, amb cares de pallasso creatives.

Els més de 250 assistents van gaudir de valent de totes les activitats i, com a cloenda, la companyia El negro i el Flaco va oferir Alquímia, un espectacle de clown molt divertit que va fer que tothom anés cap a casa amb un gran somriure.

En finalitzar l'espectacle, es van donar uns premis de la Fira de la mel ecològica i artesans. Un d’ells va ser un premi honorífic a Ferran Teixidor, alcalde del Brull, que malauradament va morir el juny passat. El premi el va recollir la seva germana.

Més propostes Viu el parc fins al novembre

Si bé els actes centrals del 30è Viu el parc al Parc Natural del Montseny han finalitzat, fins a finals del mes de novembre continuen les activitats Viu el parc als municipis, amb tallers d’instruments medievals, fibres vegetals i tècniques d’estampació amb elements naturals; concerts de rock i de danses i cançons tradicionals celtes; l’espectacle infantil de contes i cançons “La maleta que sona”; conferències sobre bolets o l’univers i xerrades sobre estil de vida saludable, entre d’altres propostes. Es poden consultar totes així com fer la inscripció prèvia a la web Viu el parc – Montseny.​​​​

Font de la informació: Viu el parc

Categoria: Educació ambiental, Montseny, Educació ambiental, Viu el parc, Educació ambiental,