Montseny Aplega les novetats dels darrers tres mesos

Nova edició del butlletí de notícies del projecte Life Tritó Montseny

10/11/2019

El passat mes d'abril es va editar el primer número del butlletí digital que recull les novetats del projecte Life Tritó Montseny i que té una periodicitat trimestral. Ara, ja podeu consultar el tercer butlletí de notícies. El butlletí s'edita en català, castellà i anglès.

El darrer butlletí recull les novetats del projecte Life Tritó Montseny ocorregudes durant els mesos de juliol, agost i setembre. Així, hi trobareu la informació sobre, entre d'altres, la visita d’una delegació de la Unió Europea per fer el seguiment del projecte, el 3r taller per debatre la reintroducció del tritó del Montseny, la 2a taula rodona entorn de les malalties emergents o la presència a diverses xerrades a més de presentacions del programa Life Tritó Montseny a congressos europeus i un networking a Itàlia.

Per poder consultar aquestes novetats i la resta de novetats, també podeu visitar la pàgina web del projecte (apartat "Evolució") i l'històric dels butlletins enviats.

El butlletí s'edita en format digital i s'envia, trimestralment, a totes les persones vinculades o interessades en el projecte Life Tritó Montseny. Si esteu interessats a rebre'l, podeu subscriure-us-hi en aquest enllaç. Podeu triar l'idioma en el qual el voleu rebre: català, castellà o anglès.

Font de la informació: Life Tritó Montseny

Categoria: Publicacions, fauna, Educació ambiental, Hidrologia, Planificació i avaluació, Llibres, revistes i CD, Divulgació, Biodiversitat, Gestió del medi, amfibis, vertebrats, Normativa, ODS, hàbitats, Educació ambiental, Educació ambiental, Webs, Montseny, Webs i butlletins digitals, Recerca i seguiment, general,