Montseny En català, castellà i anglès

Segon butlletí del Life Tritó Montseny

23/07/2019

Ha aparegut el segon número del butlletí digital que, trimestralment, recull les novetats i notícies del projecte Life Tritó Montseny.

El número 2 del butlletí aplega les novetats i informacions més rellevants del projecte Life Tritó Montseny succeïdes durant els mesos d'abril, maig i juny del 2019.

Algunes de les novetats destacades en el 2n butlletí són les dues trobades d’hidròlegs, les ponències sobre bioseguretat en amfibis així com les diverses activitats escolars i educatives adreçades als infants del territori.

Per a més informació, podeu consultar aquestes novetats a la pàgina web del projecte, concretament en l'apartat Evolució.

El butlletí s'edita en format digital i s'envia trimestralment a totes les persones vinculades o interessades en el projecte Life Tritó Montseny.

Si esteu interessats a rebre'l, podeu subscriure-us-hi aquí i triar l'idioma en què el voleu rebre: català, castellà o anglès.

El projecte segueix treballant per difondre el projecte i espera arribar al màxim nombre de persones possible.

Font de la informació: Life Tritó Montseny

Categoria: Publicacions, Paisatge, vertebrats, Planificació i avaluació, Divulgació, Gestió del medi, Normativa, Montseny, Webs i butlletins digitals, fauna, amfibis, Hidrologia, Biodiversitat, hàbitats, Webs, Recerca i seguiment, ODS, general,