Olèrdola Dona servei els dissabtes, diumenges i festius, de les 10 a les 13.30 h

Reobre el Punt d'Informació d'Olèrdola

21/09/2018

Gràcies al suport de la Diputació de Barcelona, el dissabte 22 de setembre obre de nou a l’edifici de l’Ajuntament d’Olèrdola el Punt d’Informació Turística del municipi i del Parc d’Olèrdola. L’equipament obrirà els dissabtes, els diumenges i els festius en horari de 10 a 13.30 h. També donarà servei els ponts del 2 de novembre i del 7 de desembre, i tancarà els dies 25 i 26 de desembre.

El Punt d'Informació està gestionat per l'empresa especialitzada Edulis i ofereix informació de les rutes i resta d'activitats que es realitzen al Parc d’Olèrdola i a Olèrdola; dels comerços, restauradors i allotjaments del municipi; així com del ric patrimoni que acumula Olèrdola amb el Conjunt Monumental com a emblema, les cinc esglésies romàniques, les dues torres medievals, els dos mil·liaris romans, el Pla dels Albats, les balmes de la Vall o Viladellops.

L’any passat, el Punt d’Informació va atendre 179 visitants, molts d'ells provinents de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, que majoritàriament van demanar informació del Conjunt Monumental i no van pernoctar a la comarca.

El regidor de Turisme i Patrimoni del consistori olerdolenc, Pere Sadurní Roig, destaca el fet que amb aquesta obertura "es busca un molt bon servei d’atenció i acollida al visitant, millorant la difusió i informació tant del Parc d’Olèrdola com del conjunt del municipi".

En aquest enllaç trobareu els centres i punts d’informació del Parc d’Olèrdola.

Font de la informació: Ajuntament d'Olèrdola

Categoria: Olèrdola, general,