Parc Agrari A vint biblioteques del Baix Llobregat

'De l'hort a la biblioteca', un munt d'activitats per conèixer els productes del Parc Agrari

05/10/2018

Una vintena de biblioteques del Baix Llobregat adscrites a la Xarxa de Biblioteques Municipals (XBM) de la Diputació de Barcelona participen en el projecte 'De l'hort a la biblioteca'. Aquesta iniciativa dóna a conèixer els productes de proximitat i temporada del Parc Agrari del Baix Llobregat i aposta per convertir les biblioteques en un punt d'informació i intercanvi per a usuaris, consumidors, productors i restauradors. Ja podeu consultar i descarregar-vos el programa del darrer quadrimestre del 2018, amb més de cinquanta propostes ben diverses.

El projecte "De l'hort a la biblioteca" fou originàriament una iniciativa de la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer de Sant Boi de Llobregat que va guanyador el Premi Teresa Rovira i Comas a la Innovació a les Biblioteques Públiques Catalanes l'any 2014. Actualment, el projecte ha crescut i s'ha fet extensiu als municipis de Begues, Castelldefels, Cervelló, Corbera de Llobregat, Cornellà de Llobregat, l’Hospitalet de Llobregat, Molins de Rei, Pallejà, el Papiol, el Prat de Llobregat, Sant Boi de Llobregat, Sant Feliu de Llobregat, Sant Joan Despí, Sant Vicenç dels Horts, Santa Coloma de Cervelló, Torrelles de Llobregat i Viladecans.

Amb l'objectiu d'apropar la ciutadania a una vida i una dieta més saludables i, alhora, aprofitar i donar a conèixer els productes de proximitat del Parc Agrari, el darrer quadrimestre del 2018 s'han programat més de cinquanta activitats que van de tallers de cuina, conferència, xerrades i exposicions a tallers familiars i infantils i clubs de lectura.

Descarregueu-vos el programa i no us en perdreu cap! Igualment, podeu fer el seguiment mitjançant l'etiqueta #delhortalabiblioteca.

L'any 2018 "De l'hort a la biblioteca" ha arribat també a onze biblioteques del Vallès Oriental.

Font de la informació: Xarxa de Biblioteques Municipals i Parc Agrari del Baix Llobregat

Categoria: Parc Agrari, Educació ambiental, Educació ambiental, general,