Sant Llorenç-Obac A partir del dissabte 29 d'abril

El Centre d'Informació del Pont de Vilomara s'ha traslladat al nucli de Rocafort

27/04/2017

El canvi d’ubicació del Centre d’Informació correspon a la voluntat compartida entre l’Ajuntament del Pont de Vilomara i Rocafort i el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac d’apropar aquest Centre d’Informació al públic visitant.

Rocafort és el nucli del municipi més turístic i un temps enrere ja s’hi va ubicar el punt d’inici de l’itinerari senyalitzat SL-C 52 Les tines de la vall del Flequer per tal de centralitzar-hi progressivament serveis i punts d’interès per als visitants. Entre aquests hi ha, actualment, el Museu de Rocafort i les runes de l’antic castell de Rocafort.

La inauguració oficial del Centre Cívic i Centre d'Informació de Rocafort ha tingut lloc el dilluns, 1 de maig, i ha comptat amb la presència del diputat d'Espais Naturals i Medi Ambient, Valentí Junyent, i l'alcalde de Rocafort, Cecilio Rodríguez.

Aquest és un dels dotze centres i punts d’informació de què disposa el Parc Natural distribuïts arreu del territori. Podeu consultar-ne la llista, dades de contacte i ubicació i serveis que ofereixen a l’enllaç següent.

Més informació:

Centre d'Informació de Rocafort

Horari: Obert de les 10 h a les 14 h. Dissabtes, diumenges i festius, del 15 de febrer al 15 de desembre (agost tancat).

Adreça postal:

Casal de Rocafort, plaça Gran, s/n
08254 el Pont de Vilomara i Rocafort
A/e: p.santllorenc.pont@diba.cat

Ubicació: 41.715180, 1.934864

Més serveis:

Exposició permanent “Les tines”, sobre el procés de recollida i tractament del raïm i la vinya.

Inici de l’itinerari SL-C 52 Les tines de la vall del Flequer.

Hi ha serveis públics.

Categoria: Sant Llorenç-Obac, general,