Xarxa de Parcs Naturals Una iniciativa de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona

El Prestatge Virtual d'Espais Naturals segueix treballant per oferir-vos recursos web i recomanacions literàries

20/04/2020

Aquests dies ens hem de quedar a casa. Per això, mentre no puguem gaudir en viu dels paisatges i del patrimoni natural i cultural de la Xarxa de Parcs Naturals, el Prestatge Virtual d'Espais Naturals de la Xarxa de Biblioteques Municipals us ofereix un ampli ventall de recursos relacionats amb el món de la natura, ja siguin recomanacions literàries, notícies, una selecció de webs o aplicacions per a mòbils, entre d'altres.

Si entreu a la pàgina web del Prestatge Virtual d'Espais Naturals podreu consultar notícia recents, efemèrides ambientals i el seguit de recursos i propostes lúdiques que s'han posat en marxa per gaudir de la Xarxa de Parcs Naturals sense sortir de casa: el vídeo del dia; el joc "La XPN en emojis", el quiz de la setmana cada dimecres a l'Instagram de la XPN, la col·lecció de contes "La Xara i en Pau"...

Entre d'altres, també hi trobareu les videorecomanacions de l'escriptor Gabi Martínez sobre llibres relacionats amb la natura, les biblioteques amb un fons especial dedicat al medi ambient i la natura o rutes i itineraris per gaudir dels espais naturals protegits quan puguem tornar a recórrer els seus camins.

Veniu a gaudir virtualment i sense sortir de casa dels espais naturals!

Font de la informació: Xarxa de Biblioteques Municipals (XBM) i XPN

Categoria: Publicacions, Educació ambiental, Xarxa de Parcs Naturals, Webs, Llibres, revistes i CD, Vídeos, Divulgació, Biodiversitat, Educació ambiental, Webs i butlletins digitals, general,