Xarxa de Parcs Naturals | Marina | Litoral | Montnegre-Corredor D'octubre a desembre a les biblioteques del Maresme

El programa 'Parcs i biblioteques... naturalment!' ofereix una trentena d'activitats aquesta tardor

14/10/2019

Ja podeu consultar les activitats que, en el marc del projecte 'Parcs i biblioteques... naturalment!', s’han organitzat durant el quart trimestre del 2019. Els diversos tallers, mostres documentals, hores del conte, xerrades, etc. tindran lloc a les onze biblioteques del Maresme, membres de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona, adscrites al programa.

El programa, nascut l’any 2017 fruit de la col·laboració entre la Xarxa de Biblioteques Municipals i la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona, apropa la ciutadania al territori i al seu entorn natural més immediat perquè aprengui a gaudir-lo i es sensibilitzi sobre la necessitat de conservar-lo.

Un projecte pioner que convida tothom a gaudir més i millor del seu entorn natural més proper, ja sigui el Parc del Montnegre i el Corredor, el Parc de la Serralada Litoral o el Parc de la Serralada de Marina, tots tres amb part del seu territori dins la comarca del Maresme.

Activitats octubre-desembre del 2019

Aquesta tardor, el programa "Parcs i biblioteques... naturalment!" celebrarà el Dia Internacional de les Dones Rurals (15 d'octubre) amb l'objectiu de retre homenatge i reconèixer el paper cabdal de les dones en l'agricultura, la ramaderia, l'emprenedoria rural i la fixació de la població en el territori.

La programació inclou més de trenta activitats que inclouen mostres documentals, tasts, xerrades, tallers infantils, clubs de lectura o bibliolabs organitzats per les biblioteques públiques establertes en municipis de la Xarxa de Parcs Naturals, que col·laboren entre elles per difondre, en un programa conjunt, la natura i la literatura.

Descarregueu-vos el programa trimestral d'activitats octubre-desembre del 2019 en onze biblioteques del Maresme en aquest enllaç.

La iniciativa es desplega a les biblioteques següents: Biblioteca Ferrer i Guàrdia d’Alella; Biblioteca Ilturo de Cabrera de Mar; Biblioteca de Cabrils; Biblioteca Joan Coromines del Masnou; Biblioteca Pompeu Fabra de Mataró; Biblioteca M. Serra i Moret de Pineda de Mar; Biblioteca Jaume Perich i Escala de Premià de Dalt; Biblioteca Can Llaurador de Teià; Biblioteca Can Baratau de Tiana; Biblioteca  de Tordera, i Biblioteca Can Manyer de Vilassar de Dalt.

#Parcsibiblios a les xarxes socials

Per a més informació, us convidem a seguir les activitats a través de les xarxes socials:

· Pàgina web: bibliotecavirtual.diba.cat/parcs-i-biblios.

· Twitter: @bibliotequesXBM i @xarxadeparcs.

· Etiqueta: #ParcsiBiblios.

Font de la informació: XBM i XPN

Categoria: Educació ambiental, Xarxa de Parcs Naturals, Marina, Litoral, Educació ambiental, Montnegre-Corredor, Educació ambiental, general,