Xarxa de Parcs Naturals | Montseny | Montesquiu | Garraf | Diputació de Barcelona Fins l'11 de febrer del 2022

Subvencions per fer estades escolars als equipaments pedagògics de la Xarxa de Parcs Naturals durant el 2022

12/01/2022

El Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) del 29 de desembre del 2021 ha publicat les bases específiques i convocatòria per a la concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva als centres d’educació infantil, d’ensenyament primari i secundari, públics i concertats, i d’educació especial que vulguin fer estades als equipaments pedagògics a la Xarxa de Parcs Naturals al 2022. El termini per presentar les sol·licituds acaba l’11 de febrer del 2022.

Aquestes subvencions procuren que el major nombre d'escolars es beneficiïn dels programes d'educació ambiental a través d'ajuts econòmics que redueixin el cost d'estada per dia i assistent. L'estada pot tenir una durada de dos a quatre dies, inclosa la pernoctació.

Els equipaments pedagògics de la Xarxa de Parcs Naturals inclosos són els següents: l’Escola de Natura la Traüna i l’Escola de Natura la Rectoria de Vallcàrquera, al Parc Natural del Montseny. Reserva de la Biosfera; l’Escola de Natura Can Grau i l’Escola de Natura Cal Ganxo, al Parc del Garraf, i l’Escola de Natura les Codines, al Parc del Castell de Montesquiu.

Podran ser beneficiaris de les subvencions les escoles d’educació infantil, d’ensenyament primari i secundari, públics i concertats, i d’educació especial ubicades dins l'àmbit de la província de Barcelona, tant d'ensenyament públic com concertat. El destinatari de la subvenció pot ser l'escola o l'associació de famílies d'alumnes del centre.

El període de presentació de les sol·licituds s’inicia el 10 de gener del 2022 i finalitza l'11 de febrer del 2022 inclòs. D’acord amb allò que estableixen els articles 14.2) i 16.4) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, haurà de tramitar-se a través de la seu electrònica de la Diputació de Barcelona mitjançant la complimentació del formulari electrònic normalitzat que serà signat electrònicament, pel representant legal de l‘entitat, amb el certificat digital personal (IdCat, DNIe, etc.) i que anirà acompanyat de la documentació exigida a la convocatòria.

Informació administrativa

La pàgina web Informació administrativa aplega tot allò que fa referència als tràmits administratius, permisos per a activitats, consulta de beques i convocatòries de treball i les subvencions que poden rebre els particulars i/o entitats sense ànim de lucre, els centres d'educació i ensenyament i els ajuntaments que participin en la campanya Coneguem els nostres parcs, entre d'altres.

Categoria: Educació ambiental, Accessibilitat als parcs, Xarxa de Parcs Naturals, Montseny, Montesquiu, Garraf, Diputació de Barcelona, Educació ambiental, Diputació de Barcelona, ODS, Educació ambiental,