Xarxa de Parcs Naturals El dijous 14 de novembre

'La col·laboració publicoprivada en la gestió d'espais protegits', tema de la propera Jornada Tècnica d'Espais Naturals

25/07/2019

La Jornada Tècnica tindrà lloc el proper dijous 14 de novembre a l'Escola de Teixits de Canet de Mar. La sessió és gratuïta, si bé per raons organitzatives és necessari inscriure's abans de l'11 de novembre.

La governança dels espais naturals protegits és un aspecte clau per a l’assoliment dels objectius de conservació i socioeconòmics definits en cada cas. El rol dels diversos agents públics i privats -administracions públiques, propietaris, entitats ambientalistes i del territori, empreses, la comunitat que hi viu o la societat en general- s’ha d’adequar al context territorial per tal d’optimitzar l’eficàcia de la gestió i garantir l’equitat social. Existeixen múltiples fórmules de governança, moltes de les quals ja s’han posat en pràctica a casa nostra amb resultats molt positius. A la propera Jornada Tècnica se’n presentaran algunes de les més rellevants i consolidades.

Inscripcions

La jornada és gratuïta. Tanmateix, per raons organitzatives les persones interessades a assistir-hi hauran de formalitzar la inscripció emplenant el formulari corresponent abans de l'11 de novembre:

· Inscripció de personal de la Diputació, ajuntaments i consells comarcals de la demarcació de Barcelona.

· Inscripció d'altres.

En aquest enllaç podeu consultar el contingut del programa.

Destinataris

La proposta s'adreça principalment als responsables polítics i tècnics dels ajuntaments, consells comarcals i consorcis, i a tot el personal tècnic que treballi per a la gestió i conservació d’espais naturals, la gestió del territori i el medi ambient.  Així mateix, totes les persones interessades en aquestes temàtiques també hi són convidades.

La Jornada Tècnica d'Espais Naturals es farà a l'Escola de Teixits de Canet de Mar i està organitzada per l’Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona i la Direcció de Serveis de Formació de la Diputació de Barcelona.

Categoria: Ponències, Paisatge, Divulgació, Biodiversitat, Gestió del medi, Xarxa de Parcs Naturals, Planificació i avaluació, Recerca i seguiment, general,