Marina | Montnegre-Corredor | Xarxa de Parcs Naturals | Litoral El projecte cooperatiu entre la Xarxa de Biblioteques Municipals i la Xarxa de Parcs Naturals es consolida

'Parcs i biblioteques, naturalment!' enceta nova agenda per al primer trimestre del 2018

16/01/2018

Per segon any, les biblioteques d’Alella, Cabrera de Mar, Cabrils, el Masnou, Mataró Pompeu Fabra, Premià de Dalt, Teià, Tiana, Tordera i Vilassar de Dalt conviden els seus usuaris a gaudir més i millor de l’entorn natural més proper -el Parc del Montnegre i el Corredor, el Parc de la Serralada Litoral i el Parc de la Serralada de Marina, tots tres amb part del seu territori al Maresme- amb una nova proposta d'activitats per al primer trimestre del 2018.

El programa inclou, entre d’altres, hores del conte, tallers infantils, mostres documentals i exposicions. Aquest primer trimestre, a més, se celebra el Dia Mundial de l’Eficiència Energètica (5 de març) per prendre consciència i reflexionar sobre el consum responsable de l'energia. La iniciativa es desplega a les biblioteques següents: Biblioteca Ferrer i Guàrdia d’Alella; Biblioteca Ilturo de Cabrera de Mar; Biblioteca de Cabrils; Biblioteca Joan Coromines del Masnou; Biblioteca Pompeu Fabra de Mataró; Biblioteca Jaume Perich i Escala de Premià de Dalt; Biblioteca Can Llaurador de Teià; Biblioteca Can Baratau de Tiana; Biblioteca de Tordera, i Biblioteca Can Manyer de Vilassar de Dalt.

Descarregueu-vos el programa d’activitats del primer trimestre del 2018 en aquest enllaç.

Per a més informació, us convidem a seguir les activitats a través de les xarxes socials:

Pàgina web - Etiqueta: #ParcsiBiblios Twitter: @bibliotequesXBM i @xarxadeparcs.

Per a conèixer amb més detall l’inici d’aquest projecte, nascut la primavera del 2017 fruit de la col·laboració entre la Xarxa de Biblioteques Municipals i la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona, podeu recuperar aquesta notícia.

Font de la informació: Xarxa de Biblioteques Municipals

Categoria: Educació ambiental, Marina, Educació ambiental, Montnegre-Corredor, Educació ambiental, Xarxa de Parcs Naturals, Litoral, general,