L'Informatiu dels parcs

Foix | Garraf | Olèrdola Les fotografies es poden presentar en dues modalitats

Ja està en marxa el XXX Concurs de Fotografia dels Parcs del Garraf, Olèrdola i Foix

15/10/2024

El paisatge captivador i ric dels Parcs del Garraf, d’Olèrdola i del Foix torna a ser l’escenari del XXX Concurs de Fotografia, una iniciativa que, en el marc del programa Viu el parc, organitzen la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament de Castelldefels i el Grup de Fotografia Experimental de Castelldefels. Aquest any, el certamen convida els participants a presentar les seves obres en dues modalitats: una dedicada als paisatges i patrimoni natural d’aquests tres parcs, i una altra centrada en els esdeveniments de la Matinal Viu el parc, que se celebrarà el 3 de novembre al Conjunt monumental d’Olèrdola.

Els concursants podran presentar fins a tres fotografies per modalitat, seguint els criteris establerts en les bases del concurs. Les fotografies hauran de ser lliurades en paper fotogràfic i muntades sobre cartolina blanca o negra, amb format lliure. El termini per a l’admissió de les obres és el 15 de novembre de 2024, amb l’entrega i la presentació de les fotografies a la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Castelldefels.

Els guanyadors es donaran a conèixer el 4 de desembre en un acte públic a la Sala Margarida Xirgu de la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado de Castelldefels, coincidint amb la inauguració d’una exposició de les fotografies seleccionades. Els premis oscil·len entre els 150 i 375 euros per a la millor obra de cada modalitat. Aquesta iniciativa vol promoure la descoberta i la conservació dels valors naturals i culturals dels parcs i donar visibilitat a la riquesa del patrimoni fotogràfic.

El concurs s’emmarca dins del programa Viu el parc, que busca acostar els visitants als espais naturals de la Xarxa de Parcs Naturals i fomentar una relació respectuosa amb el medi ambient. Els participants hauran de minimitzar el seu impacte sobre la natura i evitar qualsevol acció que pugui perjudicar l’entorn o la fauna del Parc.

Categoria: Foix, Garraf, Olèrdola,

Cercador de notícies

Subscriu-te als nostres butlletins

Rep els nostres butlletins de Parcs.

Subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu

fent clic als botons de sota.

butlletí gaudim

Subscriu-te a l'agenda Subscriu-te a l'Informatiu

Suggeriments, opinió i xarxes socials

Envia'ns els teus suggeriments, opina