Garraf Fins al 26 de novembre, tots els caps de setmana

L'artista Mikel Lertxundi i el fotògraf Enric de Santos exposen obres a Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts, al Parc del Garraf

21/09/2023

El diumenge 17 de setembre a les 12 h es van inaugurar a Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts, a Begues, al Parc del Garraf, les exposicions de l’escultor basc Mikel Lertxundi, a l’Espai Interdisciplinari, i de les fotografies d’Enric de Santos, a l’Espai Fotogràfic Humberto Rivas, en la mostra 'Quan la natura mana', que es podran visitar fins al 26 de novembre. L'acte, que va aplegar unes quaranta persones de públic, va comptar amb la presència de  Lertxundi i de de Santos, que durant la presentació van parlar de les seves obres i del que representava per a ells exposar a Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts.

El mateix diumenge també es va inaugurar la videocreació "Clar i net", realitzada per l'artista i poeta Ester Xargay i amb música de Mercè Capdevila, a l’Espai de videocreació Carles Hac Mor, i de l’obra del trimestre, amb un gravat d'Alain Chardon.

A més a més dels responsables de Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts i dels artistes, també van ser presents Juana Barber, cap de Servei de Gestió de la Xarxa de Parcs Naturals, i Xavier Roget, assessor de Cultura i Turisme de la Xarxa de Parcs Naturals, qui va subratllar la importància d’aquest equipament artístic situat a Begues, al Parc del Garraf, que compta ja amb vint-i-tres anys de sòlida trajectòria. També van assistir-hi Maria Llauradó Fornt, primera tinenta d’alcaldia, i la regidora Raquel Agustí i Vendrell, en representació de l’Ajuntament de Begues.

Les diverses mostres es podran veure a Vallgrassa del 17 de setembre al 26 de novembre tots els dissabtes i diumenges de les 10 a les 14 h. Per conèixer més a fons l'obra de Lertxundi, artista de renom, es pot consultar aquesta notícia i el catàleg de l'exposició.

Font de la informació: Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts

Categoria: Educació ambiental, Educació ambiental, Garraf, Educació ambiental, Vallgrassa,