Litoral També s'organitzen tallers monogràfics

El Parc de la Serralada Litoral ofereix passejades guiades tot l'any

08/04/2019

Fins al mes de desembre, el Parc de la Serralada Litoral ofereix vint-i-una passejades guiades i deu tallers monogràfics en cap de setmana. A través d’ells podreu conèixer el valuós patrimoni natural i cultural d'aquest espai singular. Jocs d'orientació, senderisme, contes i rondalles, sortides naturalistes... enguany disposeu d’un ampli ventall de possibilitats per acostar-vos al Parc. Recordeu que és necessari fer inscripció prèvia.

Els vint-i-un itineraris estan guiats per un expert coneixedor del territori que us ajudarà a interpretar i comprendre els paisatges i a descobrir racons amagats del Parc i dels seus municipis.

També s’ofereixen deu tallers monogràfics adreçats a la divulgació i l’aprofundiment de temes relacionats amb el medi natural que es duran a terme en equipaments dels municipis consorciats. Alguna activitat precisa de material complementari, amb un cost de 2 euros per cada inscripció.

El cicle de sortides es duu a terme als municipis de l’àmbit del Parc i, entre les propostes, n’hi ha per conèixer racons esplèndids com el castell de Burriac (visita nocturna) o la via romana a Argentona (visita teatralitzada).També podreu gaudir d’una nit de ratpenats a Vallromanes, una passejada tranquil·la per la prehistòria de la Roca del Vallès, aprendre sobre les abelles de Can Parcala, els ocells de la serralada Litoral, els bolets, els remeis de tardor o, fins i tot, construir aparells meteorològics i recol·lectar herbes per fer ratafia a Òrrius.

Descarregueu-vos el programa en aquest enllaç.

Informació general

Preu per sortida: adults: 4 euros // menors, entre sis i dotze anys: 3 euros. 10% de descompte per a famílies nombroses i per als membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals. Les passejades que coincideixen amb el Dia Europeu dels Parcs tindran caràcter gratuït.

Horari: vegeu la descripció de cada activitat.

Reserva: les places són limitades. Cal inscriure's prèviament (fins a les 14.30 h del divendres anterior a l’activitat) a:

· Oficina del Parc de la Serralada Litoral: p.slitoral@diba.cat.

· Aula BGT: Tel. 933 190 338 / info@aulabgt.com / https://www.aulabgt.com/agenda.

Si el temps no permet fer l’activitat en bones condicions, es posposarà a un altre dia a criteri de l’organització.

Requisits: cal portar calçat i roba adequats per caminar per la muntanya, aigua, gorra i protecció solar o impermeable, si el temps ho aconsella. A les sortides nocturnes, porteu una llanterna o frontal i armilla reflectora.

Podeu consultar totes les sortides i tallers en el programa i a l'Agenda dels parcs.

I si voleu conèixer totes les passejades guiades que s'organitzen arreu de la Xarxa de Parcs Naturals, consulteu aquesta pàgina web que recull tots els programes.

Categoria: Educació ambiental, Educació ambiental, Litoral, Educació ambiental, general,