Litoral El calendari 2018 es pot recollir als equipaments del Parc i als ajuntaments que formen el Consorci

Lliurament de premis del 9è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral

15/01/2018

El divendres 12 de gener va tenir lloc al Centre Cultural de la Roca del Vallès l’acte de lliurament de premis del 9è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral.

L’alcalde de la Roca del Vallès i vicepresident del Consorci, Albert Gil Gutiérrez, va donar la benvinguda a tots els assistents i va cedir la paraula a l’educador ambiental Joan Manel Riera, qui va proposar al públic present a la sala mirar les imatges presentades des d’altres perspectives.

A continuació, el president del Consorci, Andreu Bosch i Rodoreda, i l’alcalde de la Roca del Vallès van lliurar els premis a les persones guanyadores que, en aquesta ocasió, han estat les següents: Mariano Pérez Moreno (1r Premi), M. Sergio López Conde (2n Premi), Manel Cantarero Martínez (3r Premi), Lluís Artés López (Accèssit) i Bàrbara Lara Fernández (Premi del Públic).

La tria dels premis, excepte el premi del públic a la fotografia amb més "m'agrada" a l'àlbum de fotografies al Facebook del Parc, va tenir lloc el 26 d'octubre al Centre Cultural Can Lleonart d'Alella i el jurat va estar format per membres del cos de jurats de la Federació Catalana de Fotografia (FCF) i pel president i la biòloga del Consorci del Parc de la Serralada Litoral.

A l'acte del 12 de gener, també es va presentar el calendari 2018, que el Consorci edita anualment amb les imatges guardonades. Una selecció de fotografies d’anteriors edicions del Concurs Fotogràfic del Parc estaran exposades al Centre Cultural de la Roca del Vallès fins al divendres 26 de gener.

El calendari és gratuït i pot recollir-se als equipaments del Consorci (Centre d'Informació de Can Boquet, Punt d'Informació de Can Lleonart, Centre de Documentació i Oficina del Parc de la Serralada Litoral) així com en els quinze ajuntaments consorciats del Parc: Alella, Argentona, Cabrera de Mar, Cabrils, Martorelles, Montornès del Vallès, Òrrius, Premià de Dalt, la Roca del Vallès, Santa Maria de Martorelles, Teià, Tiana, Vallromanes, Vilanova del Vallès i Vilassar de Dalt. El calendari es completa amb les dades de contacte dels equipaments.

Per cloure la vetllada, tothom va poder degustar productes del Parc a Taula i vins de la DO Alella.

Podeu tornar a veure les fotografies a l'àlbum d'imatges guanyadores del 9è Concurs de Fotografies del Parc de la Serralada Litoral i totes les participants a l’àlbum de fotografies del concurs al Facebook del Parc (categoria general).

Font de la informació: Consorci del Parc de la Serralada Litoral

Categoria: Litoral, general,