Marina Podeu enviar imatges fins al 31 de maig

Ja podeu participar en el 6è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada de Marina

20/02/2019

Si us agrada la fotografia i la natura, aquest és el vostre concurs! Us convidem a presentar les vostres imatges a la 6a edició del Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina. Hi ha tres categories: flora i/o fauna, patrimoni i paisatge.

El 6è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada de Marina s'adreça a tots els públics i els participants poden enviar fins a un màxim de quatre fotografies inèdites a l’adreça de correu p.smarina.cd@diba.cat abans de les 23.55 h del divendres 31 de maig del 2019.

En el correu, cal afegir un arxiu en format word indicant les dades següents: títol de la fotografia, lloc de presa de la fotografia, categoria a la qual opta, nom i cognoms de l’autor/a, municipi de residència, telèfon de contacte, adreça de correu electrònic i número d'associat a la Federació de Catalana de Fotografia, si és el cas.

Periòdicament, les imatges s’incorporaran a la pàgina web del Parc de la Serralada de Marina i a la pàgina de Facebook del Parc.

Premis, veredicte i lliurament de guardons

Els premis segons categoria són els següents:

A la millor fotografia de flora i/o fauna

Primer premi: 100 euros / Segon premi: 75 euros / Tercer premi: 25 euros.

A la millor fotografia de patrimoni

Primer premi: 100 euros / Segon premi: 75 euros / Tercer premi: 25 euros.

A la millor fotografia de paisatge

Primer premi: 100 euros / Segon premi: 75 euros / Tercer premi: 25 euros.

El veredicte del jurat es farà en un acte obert al públic el dissabte 15 de juny a la seu de l’Agrupació Fotogràfica de Montcada i Reixac (AFOTMiR) al Centre Cívic Antigues Escoles de Mas Rampinyo (c. Alt de Sant Pere, 73, Montcada i Reixac).

El lliurament de premis es farà el dijous 20 de juny a les 19 h a la sala Polivalent de la Biblioteca Elisenda de Montcada (c. Tarragona, 32, Montcada i Reixac). Aquell mateix dia s’inaugurarà l’exposició de les imatges guanyadores acompanyades d’una selecció de les fotografies més rellevants que hagin participat en el certamen 2019.

El 6è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada de Marina compta amb el reconeixement de la Federació Catalana de Fotografia amb el número de reconeixement 2019-34.

El Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina està organitzat per l'Ajuntament de Montcada i Reixac. Regidoria de Cultura i Patrimoni, el Centre de Documentació del Parc de la Serralada de Marina i la Biblioteca Elisenda de Montcada amb la col·laboració de l'Agrupació Fotogràfica de Montcada i Reixac (AFOTMiR). Compta amb el patrocini de la Diputació de Barcelona i del Parc de la Serralada de Marina.

Font de la informació: Biblioteca Elisenda de Montcada i XPN

Categoria: Marina, Educació ambiental, Educació ambiental, general,