Montnegre-Corredor El diumenge 14 d'octubre

Vine a la Gran festa del parc del 23è Viu el parc al santuari del Corredor

23/09/2018

Durant els mesos de tardor, la campanya Viu el parc, promoguda per l'Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona, ofereix nombroses propostes culturals i de lleure al Parc del Montnegre i el Corredor. El diumenge 14 d'octubre a partir de les 10.30 h, t'esperem amb la família i els amics al santuari del Corredor per gaudir de la ja clàssica Gran festa del parc. Hi haurà jocs, tallers, música, espectacle final i la ruta teatralitzada 'Camins, un viatge pels cinc sentits'. No hi faltis!

El 23è Viu el parc compta, per una banda, amb els actes centrals dirigits a tots els públics que inclouen les Nits d’estels, la Gran festa del parc, el Ral·li fotogràfic i el recital Poesia als parcs. Lletres i paisatges, i, per una altra, amb el programa escolar, adreçat als alumnes de 5è de primària de les escoles dels municipis del Parc.

El diumenge 23 de setembre arriba el moment del cicle Poesia als parcs. Lletres i paisatges amb un recital a les 12 h a la font del Pradelló d'Olzinelles (Sant Celoni) a càrrec d’Eduard Carmona i Carles Morell amb l’acompanyament musical de la guitarra de Santi Careta.

La Gran festa del parc al santuari del Corredor

El santuari del Corredor s'omplirà d’infants i famílies el diumenge 14 d'octubre entre les 10.30 i les 14 h per celebrar la Gran festa del parc. Durant tot el matí, s’oferiran tallers de vestuari i activitats relacionades amb les arts de carrer, jocs i l’espectacle de cloenda de Fefe i Cia. També s’ha programat un passi de la ruta teatralitzada inclusiva "Camins, un viatge pels cinc sentits".

Enguany, s’han programat dues Nits d’estels. La primera, al Centre Cívic de Villalba Sasserra, el 19 d’octubre, i la segona, a la Fàbrica de Vallgorguina, el 20 d’octubre. Activitats gratuïtes, tanmateix, les places són limitades i cal inscriure’s prèviament: nitdestelsfogars@fusic.org.

El diumenge 28 d’octubre, Sant Iscle de Vallalta acollirà el XII Ral·li Fotogràfic "Tocats pel bolet", una iniciativa cada dia més consolidada que convida tots els amants de la fotografia a trobar-se. Hi haurà tres temes que es donaran a conèixer en el moment de la inscripció (inscripcions entre les 9 i les 11 h; buidatge de targetes a les 14 h). Consulteu les bases de participació en aquest enllaç.

Programa escolar

El Programa escolar d'enguany, adreçat com sempre als alumnes de 5è de primària dels municipis del Parc, constarà de la visita a l'aula i d'una sortida. Totes dues activitats són complementàries i aproparan els alumnes al patrimoni natural i cultural dels parcs naturals. Viu el parc és una magnífica oportunitat per descobrir els diversos vessants del Parc del Montnegre i el Corredor, així com el seu ric patrimoni natural i cultural.

Descarregueu-vos el programa complet en aquest enllaç.

Categoria: Montnegre-Corredor, Poesia als Parcs, Educació ambiental, Educació ambiental, Poesia als parcs, Viu el parc, Educació ambiental, general,