Montseny A una vintena d'alumnes

Es presenta el projecte Life Tritó Montseny en el marc del màster de Geografia de l'ICTA-UAB

09/12/2019

A la ponència, realitzada per Daniel Guinart i que va tenir lloc a masia Mariona, seu de l'Oficina del Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny, van assistir-hi una vintena d' estudiants del màster, provinents de diferents països.

El màster “Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social” està ubicat a l'Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA). L’ICTA és un institut d’investigació interdisciplinari i internacional que treballa amb diferents departaments de la UAB.

Concretament, el màster té quatre especialitats o itineraris diferents:

1. Ciència i gestió del canvi global.

2. Economia ecològica.

3. Ecologia urbana i industrial.

4. Tecnologia ambiental.

Aquest màster té una orientació mixta. D'una banda, té un component d'estudis avançats per als llicenciats i graduats en Ciències ambientals. De l'altra, dona resposta a altres graduats i titulats superiors que cerquen incorporar un perfil ambiental en els seus currículums, des de vessants com l'economia ecològica i la gestió ambiental, l'anàlisi del medi natural, la tecnologia ambiental, l'ecologia industrial o el canvi global, àmbits entesos com a especialitats dins el màster.

Font de la informació: Life Tritó Montseny

Categoria: vertebrats, fauna, Paisatge, Hidrologia, Divulgació, amfibis, Biodiversitat, ODS, Ponències, hàbitats, Montseny, general,