Montseny Tot un matí de jocs i activitats familiars al Brull

La Matinal al parc, proper acte central del programa Viu el parc al Parc Natural del Montseny

07/09/2023

El diumenge 17 de setembre, Sant Martí del Brull (el Brull) serà l’indret on, un any més, se celebrarà un dels actes centrals del programa Viu el parc per excel·lència: la Matinal al parc. A partir de les 10.30 h, l’espai s’omplirà dels jocs de fusta del Burro dels Jocs i dels tallers familiars de Talleretcraft. A les 12.30 h, Moi Aznar clourà la jornada festiva amb l’espectacle 'Explica’m un circ'.

Uns dies després de la Matinal, el 23 de setembre, tindrà lloc la Nit d’estels, el darrer dels actes centrals del Viu el parc al Parc Natural del Montseny d’enguany. El punt de trobada és l’edifici Multifuncional del pobre de Montseny a les 20 h i a les 21 h es farà una observació a ull nu i amb telescopi del cel. L’activitat és gratuïta, però cal inscripció prèvia.

Prèviament, van tenir lloc l’actuació de Carlota Flâneur el divendres 7 de juliol dins del cicle Parcs en concert, el recital Poesia als parcs “Univers Dodas” amb M. Àngels Cabré i Noemí Morral el 15 de juliol a Aiguafreda de Dalt i una Nit d’estels a Tagamanent el 22 de juliol.

Activitats als municipis fins al novembre

El programa Viu el parc al Parc Natural del Montseny continua fins al mes de novembre amb nombroses propostes als municipis. Entre les activitats hi ha, per exemple, conferències sobre bolets o sobre una vida sense plàstic i tallers d’instruments medievals, de fibres vegetals o de mòbils amb fulles decorades. Totes es poden consultar a l'Agenda d'activitats del Montseny a la web del Viu el parc.

Categoria: Educació ambiental, Montseny, Poesia als parcs, Educació ambiental, Viu el parc, Educació ambiental, Poesia als Parcs,