Sant Llorenç-Obac

S'ha convocat la 3a edició del Premi literari Marquet de les Roques: narració curta i poesia

18/03/2022

Ja es pot participar a la 3a edició del Premi literari Marquet de les Roques, que convoca l’Ajuntament de Sant Llorenç Savall. Hi ha dues modalitats, narració curta i poesia, i diverses categories. Es valorarà la qualitat dels textos així com la sensibilització social i l’enfocament original. El termini per enviar les composicions finalitza el 30 d’abril.

El Premi literari Marquet de les Roques: narració curta i poesia està convocat per l’Ajuntament de Sant Llorenç Savall i vol promoure i incentivar la difusió del patrimoni natural del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac així com del poble de Sant Llorenç Savall.

La temàtica dels treballs ha de tenir el patrimoni natural del Parc Natural o bé Sant Llorenç Savall com a eixos i la llengua de les obres és el català. El certamen té dues modalitats, narració cura i poesia. En ambdues modalitats hi ha les categories següents: Infantil A (alumnes de 1r a 4t de primària); Infantil B (alumnes de 5è i 6è primària); Juvenil (joves de 12 a 17 anys); Adults (participants a partir de 18 anys). En la modalitat narrativa l’extensió de les peces presentades no pot superar els cinc fulls DIN A4 i en la modalitat poesia, els cinquanta versos.

Per participar-hi cal estar empadronat a Catalunya i, si bé, es pot optar a més d’una modalitat, només es pot ser guardonat en una d’elles. Hi haurà un sol guanyador per categoria i modalitat. Els treballs es poden presentar per correu ordinari, correu electrònic o en mà. Per a veure tots els detalls de la convocatòria, consulteu les bases.

El 24 de setembre tindrà lloc el veredicte en un acte públic en un indret que properament es comunicarà.

Font de la informació: Ajuntament de Sant Llorenç Savall

Categoria: Sant Llorenç-Obac,