Montseny | Garraf | Xarxa de Parcs Naturals Hi ha hagut 38 sol·licituds

Prop de 1.500 alumnes gaudiran d’estades subvencionades als equipaments pedagògics de la Xarxa de Parcs Naturals

04/04/2024

El Ple de la Diputació ha aprovat la resolució de la concessió de subvencions per fer estades als equipaments pedagògics de la Xarxa de Parcs Naturals durant el 2024. A la convocatòria d’enguany s’han presentat trenta-vuit sol·licituds per part de vint-i-cinc centres d’educació infantil, d’ensenyament primari i secundari, públics i concertats, i d’educació especial de la província de Barcelona. Amb un pressupost de 44.979,68 €, al llarg del 2024 podran gaudir de les estades subvencionades un total de 1.473 alumnes.

Els equipaments pedagògics de la Xarxa de Parcs Naturals on es realitzen aquestes estades són: l’Escola de Natura la Traüna i l’Escola de Natura la Rectoria de Vallcàrquera, al Parc Natural del Montseny, i l’Escola de Natura Can Grau i l’Escola de Natura Cal Ganxo, al Parc del Garraf.

L’objectiu principal d’aquestes subvencions (aquí en podeu consultar les bases) és procurar que el major nombre d'escolars es beneficiïn dels programes d'educació ambiental a través d'ajuts econòmics que redueixin el cost d'estada per dia i assistent. L'estada pot tenir una durada de dos a quatre dies, inclosa la pernoctació.

Més informació sobre subvencions

La pàgina web Informació administrativa aplega tot allò que fa referència als tràmits administratius, permisos per a activitats, consulta de beques i convocatòries de treball i les subvencions que poden rebre els particulars i/o entitats sense ànim de lucre, els centres d'educació i ensenyament i els ajuntaments que participin en la campanya Coneguem els nostres parcs, entre d'altres.

Categoria: Educació ambiental, Montseny, Garraf, Xarxa de Parcs Naturals, Educació ambiental, ODS,