Selector de idioma

Publicador de contenidos

Montnegre-Corredor Aquestes actuacions volen minimitzar els comportaments incívics

Se sancionen diversos vehicles en els controls d'accés motoritzat al Parc del Montnegre i el Corredor

$urlFileEntry

Motocicleta circulant per una zona no permesa.
Autor: XPN

21/04/2021

Mossos d’Esquadra amb el suport dels guardes forestals del Parc del Montnegre i el Corredor realitzen regularment controls d’accés motoritzat en l'àmbit del Parc. En el darrer control en el sector d’Hortsavinyà (Tordera), els agents van imposar tres sancions, dues per circular sense la ITV i una tercera per circular sense assegurança del vehicle.

El passat diumenge 18 d’abril, els agents de la Policia de la Generalitat - Mossos d’Esquadra de la Unitat Regional de Medi Ambient de la Regió Metropolitana Nord amb el suport del guardes del Parc del Montnegre i el Corredor van imposar tres sancions durant el control d’accessos motoritzats. El control es va realitzar en el sector d'Hortsavinyà, al municipi de Tordera i en l’àmbit del Parc, i les sancions imposades van ser per circular sense la ITV (dues d’elles) i per circular sense assegurança del vehicle.

Al Parc del Montnegre i el Corredor es desenvolupen regularment controls diürns. L’objectiu d’aquestes actuacions és detectar possibles infraccions com les del diumenge 18 d’abril i també infraccions vinculades amb les restriccions i normativa COVID-19 i amb l’accés motoritzat en zones no permeses. Durant aquests controls diürns, s’han arribat a multar fins a catorze infractors en un sol dia.

Una problemàtica afegida són les trobades nocturnes amb botellón i focs d'esbarjo i activitats nocturnes amb vehicles motoritzats i BTT. Tots aquests comportaments posen en risc la seguretat dels habitants i fauna del Parc i en pertorben la tranquil·litat.

Actuacions com els controls d’accés motoritzat volen minimitzar i posar fre a aquestes practiques incíviques.

Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: Montnegre-Corredor, ODS,

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.