- Xarxa de Parcs Naturals

Es presenta la campanya “Foc és Foc” per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l’autoprotecció ciutadana
La Diputació de Barcelona i la Generalitat de Catalunya impulsen la campanya “Foc és Foc” per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l’autoprotecció ciutadana. Amb un missatge clar i directe, la campanya posa el focus en la responsabilitat individual i col·lectiva, recordant que qualsevol ús del foc —una cigarreta, un llumí o una barbacoa— pot acabar provocant un gran incendi forestal.









