Guilleries-Savassona Va aplegar prop de 500 persones

La Matinal al parc, a Folgueroles, tot un èxit

05/10/2018

En el marc incomparable de la font Trobada de Folgueroles, el diumenge 30 de setembre es va celebrar la Matinal al parc a l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona. L'activitat forma part de la 13a edició del programa Viu el parc.

La jornada va començar amb una xocolatada que va ser molt ben acollida pels assistents més matiners. Com ja és habitual a les darreres edicions, el circuit d'aventura amb rocòdrom i tirolina esperava i calia agafar forces.

Durant tot el matí, els jocs gegants de Fefe i Cia. van omplir tota l'esplanada de l'Àrea d'esplai de la font Trobada i convidaven a jugar a petits i grans. De les 10 a les 12 h, els més traçuts van tenir l’oportunitat de participar en el taller de reciclatge de vestuari, en què a partir de samarretes velles es fabricaven clauers i polseres.

A les 12 h, Caro Von Arend va oferir l'espectacle "Gegants i monstres per l’Atlàntida que amb les seves històries va transportar els assistents a terres remotes. Com a cloenda, l’espectacle d’animació musical de Fefe i Cia. va fer ballar totes les famílies.

El temps va acompanyar i prop de mig miler de persones van gaudir del primer diumenge de tardor, quatre hores intenses i molt participatives amb un munt d'activitats pensades per a un públic familiar.

Properes activitats

Ja al mes d’octubre, la Casa Museu Verdaguer de Folgueroles acollirà l’espectacle poètic “Mot i Mirada”, fotopoemes rapitencs, a càrrec dels poetes Eduardo Margaretto i Miquel Reverté amb l’acompanyament musical de Tomaso Castellá i audiovisuals d’Eva Mascarell. L’activitat s’emmarca en el cicle Poesia als parcs. Lletres i paisatges 2018.

Finalment, el dissabte 10 de novembre Vilanova de Sau serà l’escenari de la Nit d’estels, amb una introducció al coneixement del cel, observació del astres a ull nu i de planetes amb el telescopi. Les places són limitades i cal inscriure's mitjançant el correu electrònic següent: nitdestelsguilleries@fusic.org.

Activitats als municipis

Els  diversos ajuntaments que conformen aquest espai natural us conviden a participar als diferents actes que han organitzat per al Viu el parc d’enguany, un programa que compta amb tres eixos: els actes centrals dirigits a tots els públics; les activitats als municipis, que desenvolupen actes i festes en els municipis que pertanyen a l'espai natural i el Programa escolar, adreçat als alumnes de 5è de primària de les escoles dels mateixos municipis.

Descarregueu-vos el programa complet del 13è Viu el parc a l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona en aquest enllaç.

Categoria: Viu el parc, Guilleries-Savassona, Educació ambiental, Educació ambiental, Poesia als parcs, general,