Litoral Cal fer reserva prèviament

ACTIVITATS SUSPESES FINS A NOU AVÍS - El Parc de la Serralada Litoral ofereix passejades guiades i altres activitats durant tot l'any

24/02/2020

Fins al mes de desembre, el Parc de la Serralada Litoral ofereix vint-i-una passejades guiades i deu tallers monogràfics en cap de setmana. A través d’ells podreu conèixer el valuós patrimoni natural i cultural d'aquest espai singular. Recordeu que és necessari fer inscripció prèvia.

Els vint-i-un itineraris estan guiats per un expert coneixedor del territori que us ajudarà a interpretar i comprendre els paisatges i a descobrir racons amagats del Parc i dels seus municipis.

Altres activitats de divulgació i educació ambiental

La desena de tallers tenen l'objectiu de divulgar i aprofundir en temes relacionats amb el medi natural i es duen a terme en equipaments dels municipis consorciats. Alguna activitat precisa de material complementari, amb un cost de 2 euros per cada inscripció.

El cicle de sortides es duu a terme als municipis de l’àmbit del Parc i, entre les nombroses propostes, trobareu sortides sobre el llegat prehistòric, la història medieval, nits d'estels, plantes aromàtiques, tallers de tardor, elaboració de ratafia, activitats sobre astronomia i meteorologia, herbaris virtuals i menjadores per als ocells.

Descarregueu-vos el programa en aquest enllaç, hi trobareu tots els detalls de cada passejada i taller.

Informació general

Preu per sortida: adults: 4 euros // menors, entre sis i dotze anys: 3 euros // menors de sis anys: gratuït // 10 % de descompte per a famílies nombroses i per als membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals. Les passejades que coincideixen amb el Dia Europeu dels Parcs tindran caràcter gratuït.

Horari: vegeu la descripció de cada activitat.

Reserva: les places són limitades. Cal inscriure's prèviament (fins a les 14.30 h del divendres anterior a l’activitat) a:

Oficina del Parc de la Serralada Litoral: p.slitoral@diba.cat.

Aula BGT: Tel. 933 190 338 / info@aulabgt.com / https://www.aulabgt.com/agenda.

El Parc ofereix el servei de Joëlette (cadira tot terreny dotada d’una única roda), que permet la pràctica del senderisme a qualsevol persona amb discapacitat o amb mobilitat reduïda. Consulteu-ne la disponibilitat. Per a més informació, truqueu al telèfon 937 955 405 i consulteu la web Accessibilitat a la Xarxa de Parcs Naturals.

Passejades guiades arreu de la XPN

I si voleu conèixer totes les passejades guiades que s'organitzen arreu de la Xarxa de Parcs Naturals, consulteu la pàgina web que recull tots els programes.

Categoria: Educació ambiental, Litoral, Educació ambiental, Accessibilitat als parcs, Educació ambiental, general,