Marina Les imatges guanyadores i una selecció de les participants formaran part d'una exposició itinerant

Natura, patrimoni històric i imatges nocturnes, noves categories de la 10a edició del Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina

24/01/2023

El Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina arriba a la 10a edició. Enguany, el certamen renova les categories que passen a ser Fotografia de natura, fotografia nocturna i fotografia de patrimoni històric, de l’àmbit del Parc. El període per participar-hi finalitza el 2 de juny i hi ha un premi de 100 euros per a cada categoria i un premi de 300 euros per a la millor col·lecció.

Organitzat pel Consorci del Parc de la Serralada de Marina, el Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina arriba a la 10 edició i renova les seves categories que, enguany, són les següents: Fotografia de natura al Parc de la Serralada de Marina; Fotografia nocturna al Parc; i Fotografia de patrimoni històric a dins del Parc i/o dels municipis que el formen.

Només es pot presentar una imatge per categoria i cada participant pot optar únicament a un premi. La millor imatge de cada categoria es premia amb 100 euros i hi haurà un premi de 300 euros a la millor col·lecció. Per participar, s’han d’enviar les imatges a través del portal concursfotografic.cat i omplir les dades que s’hi demanen abans del 2 de juny a les 23.59 h, moment en què es tanca el concurs.

Pel que fa al tractament de les obres, s'acceptarà qualsevol tècnica fotogràfica i es valorarà especialment l'originalitat, la qualitat artística de la fotografia i el significat de la imatge respecte a l'objectiu del concurs i categoria. Les fotografies premiades i una selecció de les participants formaran part d'una exposició itinerant en diferents ubicacions dels municipis del Parc.

És molt important subratllar que les fotografies han de ser fetes dins l'àmbit del Parc i que els autors han de comportar-se de manera respectuosa amb l'entorn, medi natural i habitants. No s'acceptaran imatges que el jurat consideri que han afectat la fauna o l’entorn natural de manera explícita.

Es poden consultar les bases a la pàgina web del Parc i a la pàgina que aplega tots els concursos i ral·lis fotogràfics que s’organitzen arreu de la Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: Educació ambiental, Marina, Educació ambiental, Educació ambiental,