Montnegre-Corredor Es recomana inscriure's prèviament

ACTIVITATS SUSPESES FINS A NOU AVÍS - Al març, comencen les passejades guiades 2020 al Parc del Montnegre i el Corredor

24/02/2020

A partir del mes de març i fins al mes de desembre del 2020, el Parc del Montnegre i el Corredor ofereix vint-i-vuit passejades guiades en cap de setmana per descobrir el patrimoni natural i cultural d'aquest espai natural. Les sortides, elaborades per l’Escola de Natura del Corredor, s’adrecen al públic general i familiar.

Les vint-i-vuit passejades tenen l'objectiu d'ajudar a conèixer millor el patrimoni natural i cultural del Parc i gaudir del seu entorn d’una manera respectuosa.

Els itineraris, d'una durada d'entre 3 i 4 hores, estan guiats per un expert coneixedor del territori que ajudarà els participants a interpretar i comprendre els paisatges i a descobrir racons amagats del Parc i els seus municipis.

En alguna d’aquestes rutes es podrà demanar el servei de Joëlette, cadira tot terreny d'una única roda, per a les persones amb mobilitat reduïda. El programa us recorda, a més, la possibilitat de gaudir de la ruta teatralitzada inclusiva "Camins. Un viatge pels cinc sentits", programada als entorns del santuari del Corredor els dies 16 de maig, 13 de juny, 19 de setembre i 11 d'octubre.

(Consulteu més informació sobre materials i propostes accessibles a la Xarxa de Parcs Naturals aquí.)

El cicle de sortides es duu a terme als municipis d'Arenys de Munt, Dosrius, Fogars de la Selva, Llinars del Vallès, Mataró, Palafolls, Pineda de Mar, Sant Cebrià de Vallalta, Sant Celoni, Sant Iscle de Vallalta, Tordera, Vallgorguina i Vilalba Sasserra.

Entre les passejades programades enguany, en trobareu dedicades als ocells, nits d'estels, remeis tradicionals elaborats amb plantes remeieres i aromàtiques, sortides nocturnes sobre les arnes i papallones de nit, activitats a propòsit dels ratpenats, etc. Descarregueu-vos el programa i feu la vostra tria.

Informació general

Preu per sortida: menors de 6 anys, gratuït // menors, entre sis i dotze anys, 2 euros // majors de 12 i menors de 65 anys, 3 euros // majors de 65 anys, 2 euros // membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals i membres de famílies nombroses, 2 euros.

La passejada del 23 de maig, atès que coincideix amb la celebració del Dia Europeu dels Parcs, tindrà caràcter gratuït.

Requisits: cal dur calçat còmode per caminar i cantimplora amb aigua. Si el temps no permet fer l'activitat en bones condicions, s’anul·larà la sortida.

Es recomana fer inscripció prèvia.

Més informació

Oficina del Parc del Montnegre i el Corredor - Tel. 934 727 670 - A/e: p.montnegre@diba.cat.

Escola de Natura del Corredor - Tel. 937 955 405 - A/e: enc@pangea.org.

Passejades guiades a la Xarxa de Parcs Naturals

En aquest enllaç trobareu tots els programes de passejades guiades que s'organitzen arreu de la Xarxa de Parcs Naturals.

Categoria: Educació ambiental, Educació ambiental, Montnegre-Corredor, Educació ambiental, Accessibilitat als parcs, Dia Europeu dels Parcs, general,