Guilleries-Savassona | Parc Agrari | Sant Llorenç-Obac | Montnegre-Corredor | Xarxa de Parcs Naturals | Montesquiu | Garraf | Montseny En gaudiran prop de 6.000 infants

Comencen els itineraris guiats del programa d'educació ambiental Coneguem els nostres parcs

16/02/2018

Després d’una primera sessió teoricopràctica a l’aula, prop de 6.000 nens i nenes de sisè curs de primària de les escoles de la província de Barcelona comencen aquest mes de febrer la realització d’itineraris pedagògics guiats per algun dels espais naturals protegits de la Xarxa de Parcs Naturals. Les sortides es desenvoluparan fins al mes de juny.

Aquestes visites s’emmarquen dins el programa d’educació ambiental Coneguem els nostres parcs, que té per objecte donar a conèixer als alumnes i mestres la tasca de conservació i difusió dels espais naturals protegits que realitza la Diputació de Barcelona i promoure l’aprenentatge actiu mitjançant la identificació i observació del patrimoni natural i cultural dels diversos parcs.

L'Espai Natural de les Guilleries-Savassona, el Parc del Castell de Montesquiu, el Parc  del Montnegre i el Corredor, el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, el Parc del Garraf, el Parc Agrari del Baix Llobregat i el Parc Natural del Montseny. Reserva de la Biosfera són els set parcs de la Xarxa que, enguany, acullen les activitats del programa oferint a les escoles participants un total d’onze itineraris guiats.

Coneguem els nostres parcs es caracteritza per ser un programa accessible i inclusiu, que ofereix itineraris pedagògics adaptats i disposa de recursos educatius de suport per a infants amb alguna discapacitat o necessitat educativa especial. El programa és totalment gratuït per a les escoles, les quals s’han d’inscriure a través dels seus ajuntaments.

Per a més informació, a més a més de consultar la pàgina web també podeu mirar el vídeo de presentació del programa.

Categoria: Guilleries-Savassona, Parc Agrari, Sant Llorenç-Obac, Montnegre-Corredor, Xarxa de Parcs Naturals, Accessibilitat als parcs, Educació ambiental, Montesquiu, Garraf, Montseny, Educació ambiental, Educació ambiental, general,