Montnegre-Corredor Les fotografies guanyadores i finalistes s'exposen fins al 26 de gener al Casal de Cultura de Sant Iscle de Vallalta

El XIII Ral·li Fotogràfic 'Tocats pel bolet' ja té guanyadors

$urlFileEntry

Lliurament de premis. Autor: Grup Fotogràfic Manlleu

04/12/2019

El diumenge 24 de novembre va tenir lloc a l'Espai Bibliot@ca de l'Ajuntament de Sant Iscle de Vallalta la lectura del veredicte i el lliurament de premis del XIII Ral·li Fotogràfic 'Tocats pel bolet', celebrat en aquest mateix municipi i en el marc del programa Viu el parc el diumenge 27 d'octubre. Enguany, la cita va comptar amb una alta participació d'arreu del territori i els tres temes eren Aliment, Ocres i Parell.

Dins el marc del programa Viu el parc del Parc del Montnegre i el Corredor i la Fira del Bolet de Sant Iscle de Vallalta, el diumenge 27 d'octubre es va celebrar la XIII edició del Ral·li Fotogràfic "Tocats pel bolet". Unes setmanes més tard, el diumenge 24 de novembre el jurat qualificador del certamen, constituït per representants del Grup Fotogràfic Manlleu i de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona, després d'examinar les 144 imatges presentades, obra de 52 participants, va decidir atorgar el premis següents:

· Premi a la Millor Col·lecció, dotat amb 300 euros, per a Mònica Ordóñez Farreras, de Sabadell.

· Premi Tema A - Aliments, dotat amb 150 euros, per a Rafel Planas Colomer, de Sant Andreu de Llavaneres.

· Premi Tema B - Ocres, dotat amb 150 euros, per a Anna Gabriela Castro Páez, de Mollet del Vallès.

· Premi Tema C - Parell, dotat amb 150 euros, per a Juan José Vera Caballero, de Granollers.

· Premi a la Millor Col·lecció Jove, dotat amb un premi especial per a Arnau Ortiz Camarero, de Sant Iscle de Vallalta.

Trobareu les imatges guanyadores en aquest àlbum de la pàgina de Facebook del Parc del Montnegre i el Corredor.

El Ral·li Fotogràfic compta amb la col·laboració del Grup Fotogràfic Manlleu i les fotografies finalistes i guanyadores estan exposades al Casal de Cultura de Sant Iscle de Vallalta fins al 26 de gener del 2020.

Font de la informació: Grup Fotogràfic Manlleu

Categoria: Educació ambiental, Viu el parc, Educació ambiental, Montnegre-Corredor, Educació ambiental, general,