Sant Llorenç-Obac Esteve va estar acompanyat pel pianista Josep Buforn

La veu del baríton Manel Esteve tanca la 5a edició del cicle Òpera als parcs, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac

10/11/2021

El segon i últim concert del cicle Òpera als parcs, fet a Rellinars, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, el dissabte 6 de novembre, va tancar amb èxit i entre ovacions la cita lírica de la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona. El recital 'La veu del baríton. Bel canto i sarsuela' va aplegar el baríton Manel Esteve i el pianista Josep Buforn.

Un públic molt atent a les explicacions prèvies ofertes pel codirector artístic del cicle Òpera als parcs, Jordi Maddaleno, a l'inici del recital va gaudir de la veu del baríton català Manel Esteve amb un programa atractiu i variat amb l'acompanyament del piano de Josep Buforn.

El recital, que portava per nom "La veu del baríton. Bel canto i sarsuela", va constar d'una primera part de sarsuela, amb peces de diferents obres, en castellà i en català per mostrar la varietat del gènere, que va sorprendre i agradar molt a un públic poc habituat a la presentació de veus líriques en viu.

La segona part, dedicada a l'òpera, amb peces de bel canto i òperes de Verdi, va emocionar i arrancar ovacions i bravos del públic assistent. El pianista Josep Buforn també va mostrar el seu mestratge a les tecles amb dos solos al piano amb obres de Granados i de Verdi.

L'acte va comptar amb la presència de l'alcaldessa de Rellinars, Marta Roqué, i del coordinador d'Espais Naturals de la Diputació de Barcelona, Jordi Padrós, així com d’un públic nombrós que va omplir més de la meitat de la sala d'actes de l'Escola de Rellinars.

D'aquesta manera es tanca la 5a edició d’Òpera als parcs, cicle que combina recitals d'òpera en viu amb cantants de contrastada qualitat artística i que descentralitza l'oferta lírica de Barcelona capital i porta l'òpera a municipis situats en l’àmbit dels parcs de la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona.

Font de la informació: Jordi Maddaleno

Categoria: Educació ambiental, Sant Llorenç-Obac, Educació ambiental, Educació ambiental,

Òpera als parcsÒpera als parcs