Montseny | Sant Llorenç-Obac | Xarxa de Parcs Naturals | Diputació de Barcelona Mentre duri el confinament municipal

Continua la regulació dels accessos als espais naturals els caps de setmana

29/01/2021

Davant les mesures especials excepcionals de confinament municipal per la COVID-19, el cap de setmana del 30 i 31 de gener continuaran vigents les mesures de control d’accés a la Xarxa de Parcs Naturals que gestiona la Diputació de Barcelona. Aquesta regulació es farà als diferents punts d’accés als espais naturals, especialment al Parc Natural del Montseny i al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac, amb guardes dels parcs juntament amb Mossos d’Esquadra i Agents Rurals. Aquestes mesures estaran vigents mentre duri el confinament municipal.

Atès el confinament municipal i per tal d'evitar situacions de mobilitat sense justificació per part de ciutadans fora del seus municipis de residència, la Diputació de Barcelona ha elaborat un protocol d'actuació per regular els accessos als espais naturals.

El protocol contempla la presència del personal de guàrdia dels parcs en els punts d’accés als espais naturals que es veurà reforçada amb l’establiment de controls fixos per part de Mossos d’Esquadra i Agents Rurals en diferents indrets i horaris.

Aturada del servei de Bus Parc

Les darreres mesures de mobilitat del PROCICAT també han afectat el servei de transport públic integrat Bus Parc als parcs naturals del Montseny i de Sant Llorenç del Munt i l’Obac. Així, mentre duri el confinament municipal s'aturen les tres línies, la que va de Sant Celoni a Fontmartina i la de Sant Celoni a Santa Fe, al Parc Natural del Montseny, i la de Terrassa a Mura i Talamanca, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac.

El Bus Parc entrarà en funcionament quan el confinament passi de ser municipal a ser comarcal.

Font de la informació: Gabinet de premsa de la Diputació de Barcelona

Categoria: Montseny, Sant Llorenç-Obac, Xarxa de Parcs Naturals, Diputació de Barcelona, Diputació de Barcelona, ODS,