Sant Llorenç-Obac L'entrega de premis es farà el 25 de setembre a la Pahissa del Marquet

Èxit de participació en el 2n Concurs literari El Marquet de les Roques, amb més del doble d'originals que en la 1a edició

El Marquet de les Roques. Autor: XPN

14/06/2021

Un total de trenta-vuit obres opten als premis de la segona edició del Concurs literari El Marquet de les Roques de poesia i narració curta. La xifra constitueix tot un èxit ja que és més del doble dels originals que van participar en la 1a edició. Convocat per l’Ajuntament de Sant Llorenç Savall, el lliurament de premis tindrà lloc el dissabte 25 de setembre a la Pahissa del Marquet de les Roques.

El dissabte 25 de setembre a les 11 h, tindrà lloc el lliurament dels premis de la segona edició del Concurs Literari El Marquet de les Roques. A diferència de la 1a edició, en què calia estar empadronat en algun municipi de la comarca del Vallès Occidental o del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac per participar-hi, enguany la convocatòria s’ha obert a tot el territori català. Un cop tancat el termini de recepció d’originals el passat 9 d'abril, trenta-vuit originals opten als guardons, més del doble que en la primera edició, quan van es van rebre un total de setze manuscrits.

El 2n Concurs literari El Marquet de les Roques té dues modalitats: narrativa curta i poesia (màxim cinquanta versos). En cada modalitat hi ha quatre categories: infantil A (de 1r a 4t de primària) amb un premi que consisteix en contes; infantil B (alumnes de 5è i 6è de primària), amb llibres de lectura com a premi; juvenil (de 12 a 17 anys) i un premi de 150 euros, i adults (a partir de 18 anys) i un premi de 300 euros. Si bé es pot optar a més d'una modalitat, només es pot ser guardonat en una.

Els treballs presentats tenen com a eix temàtic el patrimoni natural del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac o el poble de Sant Llorenç Savall.

El Concurs Literari El Marquet de les Roques està convocat per l’Ajuntament de Sant Llorenç Savall amb el suport del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, el programa Viu el parc i l'associació Cultural Set de teatre. Vol estimular l’estudi, promoure el coneixement i incentivar la difusió del patrimoni natural del municipi de Sant Llorenç Savall i del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac. L'entrega dels guardons es farà a la Pahissa del Marquet de les Roques.

Font de la informació: Ajuntament de Sant Llorenç Savall

Categoria: Sant Llorenç-Obac, Educació ambiental, Notícies d'arreu,