Se suspenen les activitats organitzades al Parc Natural de la Serra de Collserola, Parc Fluvial del Besòs, Parc Agrari del Baix Llobregat i Parc de la Serralada de Marina

$urlFileEntry

Parc Fluvial del Besòs. Autor: Parc Fluvial

18/07/2020

Les noves mesures acordades el 17 de juliol pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya per contenir el brot de la COVID-19 afecten tretze municipis de l’àrea metropolitana de Barcelona i l'àmbit del Parc de la Serralada de Marina, Parc Fluvial del Besòs, Parc Agrari del Baix Llobregat i  Parc Natural de la Serra de Collserola. En conseqüència, en aquests parcs queden suspeses les activitats organitzades fins a nou avís. Podeu ampliar la informació a la pàgina de FAQS – Preguntes i respostes freqüents a la Xarxa de Parcs Naturals.­

El 17 de juliol del 2020 s’han establert mesures especials en matèria de salut pública acordades pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 a tretze municipis de l’àrea metropolitana de Barcelona (Badalona, Barcelona, Cornellà, Esplugues de Llobregat, l’Hospitalet de Llobregat, Montcada i Reixac, el Prat de Llobregat, Sant Adrià de Besòs, Sant Boi de Llobregat, Sant Joan Despí, Sant Just Desvern, Santa Coloma de Gramenet i Viladecans).

Això afecta l’àmbit del Parc Fluvial del Besòs, Parc Agrari del Baix Llobregat, Parc Natural de la Serra de Collserola i Parc de la Serralada de Marina. En aquests parcs, per tant, les activitats organitzades queden suspeses temporalment i es demana a la ciutadania que segueix les recomanacions establertes en la RESOLUCIÓ SLT/1746/2020, de 17 de juliol.

És important recordar que l'ús obligatori de mascaretes, la higiene de mans, la distància social de metre i mig i la limitació de la mobilitat només per causes justificades són els elements sobre els quals pivoten totes les mesures de seguretat sanitàries establertes.

Per a més informació, podeu consultar la pàgina FAQS - Preguntes i respostes freqüents a la Xarxa de Parcs Naturals.

Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: Parc Agrari, Marina, Collserola, Parc Fluvial Besòs, Xarxa de Parcs Naturals, general,